Minah Bertudung Ni Sedih, Air Matanya Tak Dihargai

h

Gile ahh!!! Sedih wehh Miss A tengok minah bertudung ni, tak berhenti Miss A menangis mengenangkan nasib minah ni.. Lelaki mana yang tak hargai air mata minah ni?? Tolong la hargai air mata minah ni wehh, sebelum air mata tu bertukar menjadi darah..

Binawe betul minah bertudung macam ni, spender pun mak dok belikan lagi, baru putus cinta nak menangis.. Nasib baik tak menangis keluar air mata kicap, nak menangis sempat lagi berseflie ek?? Adik ingat adik tu pelakon ke nak menangis sambil bergambar?? Puiihhh..

Nak nangis, nangis jelah wehh.. Tak payah la sampai nak bergambar, nampak sangat bukan betul-betul menangis pun.. Ambil air pastu titik kat mata sebab buat-buat menangis, budak-budak WeChat sekarang kalau putus cinta pandai betul berlakon, menangis air mata darah la, air mata kicap la, macam-macam hal..

Air mata tak dihargai konon, habis nak suruh pakwe buat apa bila tengok air mata kekasih hati jatuh membasahi pipi? Orang bercinta korang pun nak bercinta, bila putus cinta dah tak keruan sampai sanggup bunuh diri dan menangis air mata darah..

Dik, simpan la air mata korang yang tak dihargai tu untuk orang yang lebih penting.. Menangis untuk mak bapa korang lagi bagus beb dari menangis untuk pakwe korang tu, korang ingat dok acah-acah menangis ni pakwe korang tu nak kat korang balik ke?? – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s