Isteri Curang ‘Melekat’ Semasa Tengah Berzina

curang-3-1

Haa!! Miss A harap semua isteri yang curang dengan lelaki masing-masing, kena macam ni.. Baru padan muka dorang.. Tak cukup dengan sorang, gatal sangat asam keping nak cari lelaki lain nak berzina, kan dah kena bomoh dengan suami sendiri.. Patut bagi ‘melekat’ ja 1 hari suntuk, gatal sangat nak berzina kann..

Di Kenya seorang suami dah bomohkan bininya sendiri sebab syak isterinya berlaku curang ketika beliau keluar bekerja.. Suami cari duit nak bagi anak bini makan, bini pulak boleh dok beromen dengan lelaki lain.. Jangan ingat kat Kenya tak ada bomoh, dorang punya bomoh lagi hebat..

Suaminya dah minta pertolongan dari bomoh untuk sumpah kalau bini dia buat hubungan sulit dengan mana-mana lelaki lain, alat sulit pasangan ini akan ‘melekat’ bersama.. Buat la macam mana cara pun memang tak akan dapat dipisahkan..

Bila suami tanya bini sama ada pernah curang, bini tak mengaku.. Buat cara ‘melekat’ bersama pasangan bila beromen, baru boleh buktikan bini tu curang ke tak.. Waktu bininya dah curang dengan suami dan beromen dengan lelaki lain, pasangan ni dah melekat beberapa jam..

Macam-macam usaha dah dibuat untuk pisahkan alat sulit tapi tetap tak membuahkan hasil.. Pasangan ni terpaksa menjerit minta pertolongan jiran-jiran untuk bantu.. Jiran-jiran terpaksa berkumpul ramai-ramai untuk membantu pecahkan pintu rumah dan tengok aksi melekat pasangan ni..

Tahu pula dorang malu bila jiran-jiran datang masuk tengok keadaan dorang masa tu.. Pasangan ni masing-masing tutup muka dengan selimut, dan pasangan ni di dibawa oleh jiran sampai ke rumah bomoh untuk leraikan ikatan jampi.. Tak ada doktor yang boleh tolong kecuali bomoh..

Bomoh tu minta pasangan ni bayar denda sebelum buka ikatan.. Sebab nak jadikan pasangan ni sebagai pengajaran kepada orang lain.. Dah ada suami, gatal asam keping nak cari yang lain lagi buat apa?? – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s