Fauziah Ahmad Daud Jadi ‘Jakun’ Sebab Dah Lama Tak Dapat Anugerah

e

2e

1e

Siapa yang tak kenal dengan pelakon Fauziah Ahmad Daud atau lebih dikenali dengan Kak Ogy ni kan.. Sebelum ini nama kak Ogy menjadi bualan hangat dek kerana kritikan pedas yang dilemparkan terhadap penyanyi dan pelakon, Elly Mazlein..

U’olls bukannya tak kenal dengan pelakon ni, Kak Ogy memang jenis mulut ‘pedas’ bila berbicara, lebih-lebih lagi kalau dia menjadi juri untuk mana-mana program realiti.. Gara-gara mulut lasernya tu lah membuat kak Ogy diserang peminat Elly tanpa henti masa kontroversi tersebut melanda..

Miss tengok sampai sekarang kak Ogy masih menjadi bahan kritikan peminat Elly.. Tak percaya?? Cer u’olls baca komen-komen yang dilemparkan terhadap kak Ogy untuk video yang dimuat naik di akaun Instagram dia ni.. U’olls kenal siapa sebelah kak Ogy tu??

Itu lah adik kak Ogy, Fazlina Ahmad Daud yang jugak merupakan seorang pelakon.. Kak Ogy muat naik video ni sebab nak beritahu satu alam semesta yang dorang adik-beradik menang anugerah pelakon pembantu drama terbaik di Anugerah Skrin 2016 sebelum ni..

Kononnya tak ada dalam sejarah adik-beradik mendapat anugerah pada masa yang sama.. Dorang adik-beradik ni lah yang telah mencipta sejarah yang pertama.. Poyo jer! Tengok jer lah komen-komen yang dilemparkan, ada yang cakap kak Ogy tak sedar diri, gedik dan bongkak.. Memang sesuai lah gelaran yang diberikan, Miss tengok kak Ogy memang ‘over’ sangat pun!! – Misshana/Utaranews

Sejarah perfileman dunia tercipta dengan kemenangan adik beradik di dalam satu malam. Part 1.

A video posted by Fauziah Ahmad Daud (@kak_ogy) on

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s