Neelofa Kantoi Keluar Menggatal Dengan Fattah Amin

Amboi.. Bukan main sweet lagi pelakon Fattah Amin dan Neelofa ni yer u’olls.. Siapa tak kenal dengan dua pelakon yang popular menerusi drama ‘Suri Hati Mr.Pilot’ ni kan.. Sejak drama berkenaan ditayangkan sampai lah melabuhkan tirai, dua pelakon ni masih hangat diperkatakan sedang bercinta..

Tapi sampai sekarang jugak lah, dorang berdua tak pernah mengeluarkan kenyataan mengaku yang dorang tengah bercinta.. Kononnya hanya rapat sebagai kawan biasa.. Terbaru, pasangan ni telah menarik perhatian lagi bila gambar-gambar sweet ni mula menjadi bualan ramai..

Neelofa dikatakan teman Fattah main futsal baru-baru ni u’olls.. Amboii.. Siap berteman-teman bagai! Gambar ni diambil oleh salah seorang individu yang berada di situ.. U’olls tengok jer lah gambar pasangan tu, bukan main mesra Neelofa dan Fattah..

Siap hulur-hulur air dan selfie bagai u’olls.. Miss tengok gelagat mesra Fattah dan Neelofa nampak sangat macam pasangan tengah bercinta, tapi itu lah masalahnya.. Sampai bila lah dorang nak merahsiakan dorang mempunyai hubungan istimewa kan..

Sengaja jer buat peminat dorang tertunggu-tunggu.. Baru-baru ni pun, Miss dengar pelakon Fasha Sandha pun ada bagi ‘hint’ yang Neelofa dan Fattah sedang bercinta selepas muat naik gambar bersama Neelofa di akaun Instagramnya.. Kapsyen yang ditulis Fasha menunjukkan Neelofa sedang hangat bercinta..

Apa yang buatkan gambar tu lagi menarik, bila Fasha jugak turut tag gambar tersebut kepada Fattah.. U-olls doa-doakan lah dorang ada jodoh yer.. Dah tak larat nak tengok aksi mesra alam dorang tu, tapi sampai sekarang masih tak ada perkembangan.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s