Liam Hemsworth Tak Mahu Kahwin Dengan Miley Cyrus Kerana Tatoo

Sejak penyanyi popular Miley Cyrus mengumumkan pertunangannya bersama Liam Hemsworth, ramai yang excited menantikan perkahwinan pasangan ni.. Sebelum ni abang Liam, iaitu Chris Hemsworth pernah mengeluarkan kenyataan yang dia tak akan merestui hubungan pasangan ini..

Tapi Miss tengok hubungan Miley dan Liam tetap diteruskan jugak.. Biasa la, setakat larangan abang, apa lah sangat buat Liam kan.. Terbaru Miss dengar Liam dikatakan tak akan berkahwin dengan Miley dalam masa terdekat.. Pulak dah!

Macam-macam ragam betul lah pasangan ni kan.. Tangguh-tangguh, kang tak jadi pulak nak kahwin! U’olls nak tahu apa puncanya Liam tak nak kahwin dengan Miley dalam waktu terdekat ni?? Puncanya hanya lah disebabkan tatoo jer u’olls..

Miss dengar selagi Miley tak menghapuskan tatoo-tatoo yang menghiasi dibadannya, selagi tu Liam akan tangguhkan perkahwinan ni.. Kononnya Liam rimas dengan lambakan tatoo di badan Miley.. Kalau setakat satu atau dua tatoo, Liam tak kisah sangat pun..

Selain itu, ada jugak yang mendakwa Miley enggan menghapuskan semua tatoonya.. Bila isu panas ni hangat diperkatakan, Liam dan Miley menafikan tentang dakwaan tersebut..

Liam mengatakan dia tak pernah menyuruh tunangnya untuk berbuat sedemikian.. Yela tu! Apa-apa pun, cepat lah kahwin!! Orang pun rimas banyak gosip pasal korang berdua.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s