Lesbian Mengamuk Bila Selalu Dapat Mesej Dari Lelaki Yang Ajak Buat Seks

Bukan ada tertulis kat dahi pun yang perempuan ni lesbian, lelaki tu kunyit.. Dah tengok seksi-seksi macam tu, ingatkan pelacur la wehh.. Itu yang ramai lelaki mesej ajak main.. Mana la semua lelaki tu tahu yang minah ni lesbian..

Minah lesbian ni tiba-tiba jer mengamuk di laman sosial, bila ramai lelaki mesej dok ajak main.. Walaupun minah ni pakai seksi macam seorang pelacur, tak bermakna pepek dia semua orang boleh dapat..

Tapi Miss A rasa minah ni lebih teruk dari pelacur kot.. Sebab kalau korang nak rasa pepek dia, minah ni tak bagi senang-senang kat semua orang.. Kalau dah lama kenal dengan dia, baru minah ni bagi main..

Seronok la macam tu kan, kawan lama sikit dengan minah ni.. Pujuk rayu sikit, dapat la merasa pepek minah ni.. Walaupun lesbian tetap nak main juga dengan lelaki.. Miss A ingat lesbian ni cinta dia hanya pada kaum sesame jenis jer.. Mungkin asam keping bergesel dengan asam keping tak syok, itu yang bagi asam keping main dengan lelaki juga tu.. Hahaha..

Dalam 2, 3 hari kenal dengan minah ni, dah boleh la main.. 3 hari tu pun dah kira kenal lama.. Bila panggil pelacur marah, padahal tak sedar diri tu lagi hina dari seorang pelacur.. Kalau dah serah asam keping kat ramai lelaki tu, kira dah macam pelacur la weh!! – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s