Lelaki Tidur Dengan 100 Perempuan Untuk Buang Roh Jahat

Seronok betul lelaki ni dapat merasa hampir 100 jenis asam keping wanita dan gadis di Malawi.. Seorang lelaki yang dikenali sebagai Eric Aniva dah di angkat sebagai ‘hyena’, iaitu amalan sebahagian penduduk di sana yang menganggap Eric ni sebagai orang suci..

Eric dipuja dan disanjung oleh penduduk kat sana, sampai ada yang sanggup serah anak gadis atau janda kepada dia, sebagai alasan nak buang roh jahat dalam badan.. Bila buat seks dengan Eric ni, roh-roh jahat dalam badan janda atau gadis-gadis tu akan hilang..

Macam mana kepercayaan dorang ni fikir, bila buat seks ja roh jahat boleh hilang.., tak tahu la Miss A.. Tapi memang untung la Eric ni sepanjang bergelar ‘hyena’ kat kampung tu.. Dapat merasa dara gadis-gadis muda kat kampung tu wehh!!

Ibu bapa anak gadis ni akan bayar kat Eric untuk buat seks dengan anak dorang, bila anak dorang pertama kali datang haid.. Kiranya Eric ni orang pertama dok rasa dara anak gadis kat kampung tu.. Kononnya tu cara gadis-gadis di kampung tersebut akan memasuki alam kewanitaan..

Buat seks dengan gadis-gadis kat kampung tu akan melatih dorang untuk menjadi isteri yang baik, bila buat seks dengan suami dorang nanti.. Kiranya cari pengalaman dulu buat seks dengan Eric, lepas tu baru boleh kawen.. Dah la dok buat seks dengan ramai wanita kat situ, sepanjang dok buat seks tu Eric telah menghidapi penyakit HIV..

Haaa, habis semua wanita atau gadis-gadis yang pernah buat seks dengan Eric pun dah kena HIV.. Kat Malawi memang cukup tinggi kematian yang berpunca dari penyakit HIV, sebabkan kepercayaan karut penduduk kat tempat tu yang buatkan ramai gadis terkena jangkitan HIV..

Dalam banyak-banyak wanita dan gadis yang Eric dah buat seks.. Eric dedahkan dia lagi suka buat seks dengan janda, sebab janda lebih ada banyak pengalaman.. Jilake betul Eric ni, nampaknya Eric lebih memilih janda dari perawan.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s