Genervie Kam, Bakal Isteri Hazama Tayang ‘Asam Keping’

1q

2q

Siapa yang tak kenal dengan penyanyi yang popular menerusi lagu Di Amaran Mama, Hazama ni kan.. Miss tengok klip video lagu tu di YouTube telah mencecah 6 juta lebih tontonan dah u’olls.. Miss tak menafikan penyanyi yang bersuara mantap ni sentiasa memberi persembahan terbaik setiap kali beraksi di pentas..

Itu sebab setiap kali Hazama mengeluarkan single terbaru, pasti mendapat sambutan hangat.. Tapi Miss bukannya nak menceritakan pasal karier nyanyian Hazama pun, itu memang dah diketahui ramai.. U’olls pun tahu kan Hazama bercinta dengan siapa??

Siapa lagi kalau bukan wanita yang dikenali sebagai Genervie Kam yang telah menambat hati Hazama.. Miss tertarik nak menceritakan pasal pasangan ni kerana satu gambar yang dimuat naik Hazama di akaun Instagramn dia ni, u’olls tengok jer lah.. Seksi jugak Genervie ni yer u’olls!

Gambar tersebut telah mencetuskan kehangatan bila ‘dihujani’ dengan komen-komen lucah u’olls.. Itu lah pakai ketat-ketat lagi, tersembul habis ‘asam keping’.. Geli-geleman Miss bila baca komen-komen yang dilemparkan oleh netizen di gambar tersebut! Huhuhu…

Lagi satu, Miss dengar tak lama lagi Hazama bakal menamatkan zaman bujangnnya dengan Genervie.. Hazama dan Genervie bakal diijabkabulkan pada bulan Disember depan.. Whoaa.. Nampaknya Hazama bakal mengikut jejak langkah Akim Ahmad lah yer..

Tapi Miss dengar Hazama buat majlis pernikahan secara tertutup jer.. Majlis persandingan belum dirancang, Hazama berjanji akan kongsi video nikahnya itu nanti.. Apa-apa jer lah Hazama, janji dia selamat nikah dan dapat membimbing isterinya ke jalan yang benar yer..

Itu yang penting pun! Mana lah tahu kan, lepas kahwin Genervie akan memakai pakaian yang lebih sopan.. Tak ada lah ‘dihujani’ dengan komen-komen tak senonoh macam ni lagi.. Memalukan bila seseorang tu menjadi perhatian dengan benda tak senonoh macam ni!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s