Gara-Gara Dedahkan Gambar Puting Nenen, Kylie Jenner Diintai Laman Web Lucah

o

Alahaii.. Baru-baru ni nama personaliti TV Kylie Jenner menjadi bualan hangat kerana tampil dengan gambar separuh bogel di akaun Instagram beliau.. Gambar tu diambil hanya semata-mata untuk ucap selamat hari lahir kepada kekasihnya, Tyga..

Nampaknya sekali lagi Kylie telah menarik perhatian dengan memuat naik gambar menayang putingnya di akaun Instagram.. U’olls tengok jer lah gambar ni, bukan main seksi lagi Kylie.. Mengancam habis! Tengok jer lah dia punya ‘likes’ bagi gambar tu, 1.6 millions u’olls..

Miss rasa Kylie ni sebenarnya teringin nak muat naik gambar dia bertelanjang bulat di media sosial agaknya.. Yela, Miss tengok Kylie dok acah-acah tayang sikit demi sikit tubuh dia, lepas ni jangan terkejut lah kalau Kylie ambil gambar bertelanjang bulat tanpa seurat benang yer..

Mungkin Kylie teringin nak mengikut cara teman wanita penyanyi popular Zayn Malik, Gigi Hadid.. Gigi kan pernah bertelanjang bulat sambil berbaring atas kuda untuk cover sebuah majalah.. Lagi satu Miss dengar, Kylie telah diintai laman web lucah gara-gara gambar separuh bogelnya tu..

Tapi itu bukan kali pertama Kylie diintai laman web lucah.. Sebelum ni pun Kylie pernah ditawarkan harga yang tinggi untuk merakam video seksnya bersama Tyga.. Namun Kylie menolak.. Mula-mula jer tolak, lama-lama tertarik lah nak bekerjasama dengan laman web lucah .. Betul tak u’olls?? – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s