Che Ta Dikritik Sebab Ajar Anak Berpakaian Seksi

Ishhh! Ishhh! Mak dan anak memang tak boleh dinafikan comel dan cantik.. Tapi kalau dari kecik dok ajar anak pakai seksi-seksi macam ni, Miss tak hairan lah kalau anaknya dah besar nanti akan pakai lebih teruk daripada tu..!

Siapa yang tak kenal dengan pelakon dan ahli perniagaan terkenal, Rozita Che Wan atau lebih dikenali dengan gelaran Che Ta ni kan.. Che Ta dan anaknya, Aaisyah Dhia Rana sering mendapat perhatian ramai, lebih-lebih lagi Che Ta yang jenis suka menunjukkan segala yang dia ada..

U’olls tengok jer lah gambar yang Che Ta muat naik di akaun Instagram dia ni, bukan main seksi lagi Aaisyah.. Aaisyah pakai baju masa umur enam bulan ke?? ‘Kesian’ kan, agaknya Che Ta tak cukup duit nak beli baju baru untuk anaknya gara-gara hutang cukai tertunggak..

Sebab tu terpaksa bagi pakai baju yang sedia ada, walaupun dah kecik dan singkat macam tu.. Hahaha.. Duit tak ada lah sangat noh u’olls! Padahal Che Ta memang suka melaram anak dia dengan pakaian yang seksi-seksi pun.. U’olls tengok jer lah di laman sosial Che Ta, penuh dengan gambar-gambar Aaisyah pakai macam tu..

Disebabkan hal tersebut, Che Ta telah menerima pelbagai kritikan.. U’olls baca jer lah semua kritikan yang dilemparkan tu.. Miss tertarik dengan satu komen yang mengatakan pasal pedophilia tu.. U’olls pun tahu kan maksud disebalik perkataan pedophilia tu.. Apa yang dicakapkan tu betul jugak..

Che Ta tak sayang anak ke, hah?? Jangan sampai jadi apa-apa kat anak, baru nak menyesal.. Bukannya nak mendoakan, cuma nak beri peringatan.. Tahu lah Che Ta ada hak nak ‘hias’ anaknya macam mana sekali pun, tapi tolonglah berhati-hati dan pilih pakaian yang sopan-sopan sikit untuk anak yer!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s