Bapok Siam Kongsi Gambar Separuh Bogel Di Media Sosial

8

Pergh!! Berdarah hidung wehh tengok badan awek macam ni.. Sekali tengok nampak bentuk badan macam perempuan.. Dua tiga kali pandang, nampak lelaki juga la muka tu.. Kalau dah lelaki tu, buat macam mana pun akan nampak juga macam lelaki..

Dah lahir-lahir jadi lelaki, dah besar nak ubah jantina pula.. Dah dilahirkan sempurna, nak tukar ciptaan tuhan dengan ubah bentuk badan pasal apa, bodoh betul!! Memang badan bapok ni cantik gila wehh.. Tetek dah tukar macam tetek perempuan, alat sulit kat bawah tu dah tukar atau tak, Miss A tak pasti..

Bapok ni belanja gambar separuh bogel untuk tatapan semua.. Ada ke lelaki kat luar sana yang terliur? Ada yang nak mencuba nasib merasa bapok ni ke? Body perempuan muka jantan la weh, boleh tahan besar jugak nasi lemak bapok ni..

Badan bapok ni kalah badan perempuan asli, mesti buat pembedahan kat Thailand.. Selalunya nak tukar jantina ni memang banyak bapok sanggup habiskan duit ribuan ringgit pergi Thailand.. Korang tengok jelah bapok-bapok kat Thailand, kalau jalan-jalan kat sana sampaikan boleh pening sebab tak tahu nak beza perempuan betul atau perempuan tiruan..

Muka dan bentuk badan bapok Thailand memang sebijik macam perempuan.. Tapi, bapok Malaysia tetap nampak juga macam lelaki, dah lelaki tu lelaki juga.. Berani betul pakai baju macam tu tak pakai bra, nak tayang puting kat orang ramai la tu.. Macam-macam hal betul bapok ni.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s