Arja Lee Kantoi Minum Arak Di Kelab Malam??

l

Nama pelakon Arja Lee bukan lah satu nama yang asing lagi dalam industri seni hiburan tanah air, walaupun namanya kejap timbul dan kejap tenggelam.. Pelakon ni boleh dikatakan seorang pelakon yang sendu.. Miss rasa nama Arja dikenali pun kerana kontroversi panas yang pernah menghimpitnya..

Salah satu kontroversi panas yang pernah melanda Arja, ialah dia pernah didakwa sebagai seorang gay.. Miss tengok Arja memang ada ciri-ciri ke arah tu pun! Hihihi.. Terbaru, Miss dengar nama Arja menjadi bualan hangat bila didakwa meminum arak..

Dakwaan ni timbul bila pelakon sado ini, kini aktif dalam fesyen show dan dikatakan kerap buat persembahan di pusat hiburan atau kelab malam.. Yela bila ke kelab malam, memang banyak lah minuman yang memabukkan.. Betul tak?? Sebab tu yang masuk ke kelab malam, kebanyakkan keluar dah tak serupa orang..

Tapi bila ditanyakan kepada tuan empunya badan mengenai isu panas yang hangat diperkatakan ni, Arja menafikan dia meminum arak.. Arja menegaskan yang dia masih tahu menjaga batas sebagai seorang lelaki Islam.. Bagus lah masih ingat agama!

Tapi betul ke Arja tak minum?? Miss bukannya apa, ada jugak retis lain pernah didakwa meminum air kencing setan tu.. Bila jadi bualan hangat, punya lah beriya-iya menafikan.. Padahal ada bukti dorang memang pernah meneguk air kencing setan tu!

Kalau Arja benar-benar tak minum air kencing setan tu, bagus lah dia masih tak lupa diri.. Jangan pulak beriya-iya menafikan, tapi dibelakang bukan main rancak dok teguk benda-benda haram tu yer!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s