Anzalna Dengki Dengan Amyra Rosli Pasal Gaun Kahwin

q

Tak dinafikan kedua-dua gaun perkahwinan ni memang sangat cantik dan mempunyai keunikkan tersendiri.. Miss sendiri terpegun tengok kedua-dua gaun kahwin ni.. Cantik sangat u’olls! Hihihi.. Tapi bila retis yang memakai gaun ni, mesti akan ada perbandingan yang dilakukan peminat dorang..

Lumrah lah kan bila jadi retis ni, mesti kena hadap dengan benda-benda macam ni walaupun dorang tak suka sekali pun.. Itu lah yang terjadi kepada pelakon Anzalna Nasir dan Amyra Rosli.. Baru-baru ni, peminat membuat perbandingan dan undi diantara gaun perkahwinan Anzalna dan Amyra..

Kononnya nak tengok yang mana lebih cantik.. Miss tengok gaun kahwin Anzalna mendapat undian tertinggi.. Miss ingatkan dua pelakon ni tak akan ambik kisah pasal perbandingan gaun perkahwinan dorang ni, rupanya sangkaan Miss meleset..

Semalam Miss tengok Anzalna ada memuat naik status berkaitan perkara ini di akaun Instagramnnya, u’olls baca jer lah status dia tu.. Miss tak sangka pulak Anzalna jenis suka ambik tahu benda-benda remeh macam ni dan cepat melenting.. Ingatkan dia jenis ‘cool’, rupanya tidak..

Anzalna mengatakan yang dia tak suka orang lain buat perbandingan gaunnya dengan Amyra.. Alahaii.. Itu pun Anzalna nak terasa hati noh.. Biasa jer pun benda ni.. Bila ditanyakan kepada Amyra pulak pasal perkara ni, Amyra mengatakan dia tak ada masalah dan tak terasa hati pun perbandingan tersebut dilakukan..

Bagi Amyra.., selagi itu bukan sesuatu yang buruk, dia okey kerana dia faham pilihan yang dibuat berdasarkan pandangan mereka yang melihat.. See u’olls?? Amyra relax jer, tak ada nak menggelabah macam Anzalna.. Anzalna ni poyo jer lebih! Dia tak leh terima kenyataan kalau gaun kahwin Amyra lebih disukai ramai lah tu!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s