Wanita Terkejut Jumpa Zakar Dalam Sup Yang Dimakan Olehnya

Tengah sedap-sedap menikmati makanan, apa reaksi korang kalau jumpa benda yang kotor dalam makanan yang korang makan tu? Mesti rasa marah dan rasa nak muntah balik kan semua makanan yang dah korang makan tu..

Seorang wanita di Ghana bukan saja dah jumpa benda yang kotor dalam makanannya.. Tapi, benda tu juga sangat pelik dan menjijikkan.. Wanita yang dikenali sebagai Akousa tu, dah terjumpa seketul daging yang mirip sangat dengan zakar milik manusia..

Dah hampir habis makan sup yang dibeli, nak makan seketul lagi daging yang tinggal dalam pinggan.. Bila Akousa tengok betul-betul, nampak macam bentuk zakar manusia.. Sama gila beb!

Sup yang dibeli Akousa ni sebenarnya hidangan tradisional yang popular di Ghana.. Selalunya makanan tu makan dengan sup sayur, mungkin nak makan dengan sup daging, stok daging kat kedai dah habis.. Pekedai dah letak daging manusia dalam sup Akousa.. Hahaha..

Akousa ambil keputusan untuk simpan ketulan zakar tu kat dalam peti ais je.. Jadi muzium pulak simpan zakar manusia, jilake betul Akousa ni.. Nak tunjuk kat anak cucu ke simpan dalam peti ais.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s