Shah Rukh Khan Tak Pernah Sabun Dan Shampoo Ketika Mandi

Siapa yang tak kenal dengan pelakon Bollywood terkenal Shah Rukh Khan ni kan.. Lagi popular seorang retis tu, lagi banyak lah kontroversi yang menghimpit dirinya.. Sebelum ni pelakon kacak ni pernah didakwa menyukai kaum sejenis, tapi Shah Rukh Khan menafikannya..

Terbaru, Miss dengar Shah Rukh Khan mengaku yang dia selama ni tak pernah menggunakan sabun dan shampoo ketika mandi!! Habis tu dia gosok badan dia menggunakan apa?? Tak akan mandi kosong macam tu jer, tak berbau ke badan??

Shah Rukh Khan mengatakan yang dia mandi selama ni hanya menggunakan air sahaja selama dua jam untuk membersihkan diri.. Amboii Shah Rukh Khan.. Dah lah tak pernah sabun dan shampoo, lepas tu ‘bertapa’ pulak lama-lama dalam bilik air.. Pelik betoii!

Kenyataan yang dikeluarkan Shah Rukh Khan ni telah mengejutkan ramai orang terutama peminatnya, selepas dia menjadi tetamu jemputan bagi sebuah rancangan wawancara.. Tak boleh blah lagi tu u’olss, dia dah lah mengeluarkan kenyataan mengejutkan macam tu..

Lepas tu boleh pulak dia mengatakan badannya berbau wangi semulajadi seperti buah-buahan.. Shah Rukh Khan nak buat lawak ke?? Tak boleh blah betul bila dia kata bau badannya macam bau buah-buahan.. Bau buah-buahan atau bau bawang yer?? Hahhaaa.. Macam-macam hal!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s