Pergaduhan India Vs Cina Di Pandamaran

Gila punya orang!! Habis bersepah dan rosak barang-barang dalam kedai tu sebab jadi tempat pergaduhan antara dua kumpulan samseng India dan cina.. Dah pasal apa bergaduh teruk sangat ni?? Baling-baling kerusi sampai lingkup habis sebahagian kerusi kat kedai tu..

Mampus tokey kedai pening kepala nak ganti balik wehh barang-barang yang korang dah rosakkan tu.. Ada sumber mendakwa pergaduhan yang berlaku antara samseng India dan cina ni berlaku di Pandamaran.. Sebab bergaduh pula katanya kerana berebut kawasan..

Samseng nak tunjuk hebat la ni, bila dah kawasan kena kacau itu yang mengamuk habis.. Tapi kalau nak gaduh, gaduh cara lelaki la beb.. Apa barang dok pakai kerusi dan meja.. Tapi rakaman yang last sekali Miss A tengok, ada samseng india datang bawak parang..

Kalau dah samseng tak payah pakai parang la wehh, asal gaduh ja mesti nak bawa parang.. Seorang samseng cina dah kena belasah kaw-kaw dengan samseng India tu.. Fuhh!! Seram pulak Miss A tengok waktu samseng India tu angkat parang tetak samseng cina tersebut..

Tapi rasanya macam cedera parah juga samseng cina tu, dah la kena hempuk dengan kerusi.. Rakaman last tu tengok macam samseng cina tu kena libas dengan parang pulak..

Harap selamat la samseng cina tu, pasal berebut kawasan habis hilang nyawa.. Mati katak ja weh sebab bergaduh benda tak berfaedah macam ni.. Bak kata Zizan Razak, “ko bagi jelah KL ni kat dia, bagi je semua”.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s