Minah Berbikini Pening Nak Pilih Warna Bra Untuk Dipakai

1

Bila awek Melayu nak berlagak jadi minah saleh, duduk tepi pantai acah-acah nak berbikini.. Awek macam ni rasanya memang sesuai jadi perempuan simpanan, sebab maruah diri tu murah sangat.. Ada ka yang nak buat awek ni jadi bini, takut nanti dah kawen pun kantoi dok main dengan jantan lain jeer..

Pening kepala Miss A dok fikirkan nak bagi jawapan apa kat awek ni.. Korang rasa mana satu yang lebih ghairah, oren atau belang-belang.. Tolong la bantu awek ni buat pilihan, boleh mati awek tu kalau korang tak bagi jawapan mana satu warna yang lebih ghairah..

Bila anak dara dah tak ada maruah diri dan lebih fikirkan nafsu asam keping.. Macam ni la jadinya, boleh pulak muat naik gambar dan status tanya warna bikini apa yang nampak lebih ghairah dia nak pakai.. Otak letak kat asam keping ke wehh, buat malu mak bapa ada anak perempuan macam ni..

Dah serupa pelacur nak mencari pelanggan pun ada.. Nak pakai bikini warna ghairah sangat ni nak buat apa? Nak naikkan nafsu lelaki-lelaki kat luar sana ke?? Nasi lemak ko pun tak berapa nak besar, ada hati nak tayang kat orang konon..

Awek macam ni sanggup buat gambar dan status lucah, semata-mata nak dapat ramai follower ja.. Rasa bangga bila tengok ramai follower, tak kisah jual badan semata-mata untuk follower.. Nak rasa diri tu ‘hot’ bila ada ramai follower..

Yang pelik tu, mak bapa korang tak marah ke ha ada anak perangai pelacur macam ni.. Kalau kantoi dengan mak dok pakai seksi macam ni, agak-agak apa yang mak dia nak buat ek?? Mak bapa penat-penat jaga sampai besar, bila dah besar anak jadi pelacur media sosial pulak.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s