Lelaki Cedera Dipukul Pelacur Selepas Bayar Khidmat Seks Dengan Telur Rebus

Kalau dah tahu tak dak duit, ada hati nak langgan pelacur.. Pergi cari ekzos kereta jelah buat pengganti untuk lepaskan nafsu.. Bak kata pepatah ‘Ukur baju di badan sendiri’.. Dah tak ada duit nak bayar apa bila dah langgan pelacur nanti, ingat langgan pelacur ni dapat free ke?

Kalau korang nak buat seks dengan awek korang boleh la dapat free, tak dikenakan sebarang bayaran.. Guna ayat-ayat manis dan pujuk rayu jee, dah boleh buat seks.. Tapi, pelacur memang buat seks untuk dapatkan bayaran bagi menyara hidup dorang..

Agak-agak apa reaksi pelacur bila ada pelanggan nak buat seks tapi bayaran yang diberikan hanya telur rebus? Seorang lelaki di Zimbabwe dah kena pukul dengan botol bir di kepala dan cedera dipukul oleh seorang pelacur sebab nak bayar khidmat seks dengan sebijik telur rebus..

Mananya tak marah pelacur tu, tak berbaloi penat lelah dok buat seks dengan lelaki tu tapi bayaran yang dia dapat hanya telur rebus.. Duit buat seks tu dia nak guna untuk buat beli makan minum bagi menyara kehidupan harian dia.. Kalau sebijik telur rebus tu, sekali makan pun tak kenyang wehh.. Hahaha..

Pelacur tu marah dan rasa lelaki tu tak sepatutnya buat seks dengan dia, kalau dah tahu tak ada duit nak bayar.. Tapi, kira beruntung juga pelacur tu, sebab lelaki tu nak bagi telur tebus.. Kalau lelaki tu terus lari, tak bayar.. Tak ke lain cerita dia.. Hahahha..

Pihak polis Zimbabwe tak ambil apa-apa tindakan undang-undang kat pelacur tersebut, walaupun dia dah cederakan lelaki tersebut dengan botol bir.. Sebab dah memang salah lelaki tu nak langgan pelancur tapi tak ada duit.. Pelacur sekarang pun garang-garang, korang jangan main-main tau.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s