John Legend Tak Kisah Isteri Berbogel Di Depan Orang Ramai

Baru-baru ni nama isteri penyanyi terkenal John Legend, Chrissy Teigen menjadi bualan hangat ramai kerana beliau telah tampil dengan gaun terlampau seksi, ala-ala seperti dah berbogel ketika menghadiri anugerah American Music Awards 2016..

Ramai yang mengkritik gaun yang dipakai Chrissy terlampau seksi dan menjolok mata.. Mana tidaknya, gaun yang dipakai Chrissy terbelah sampai boleh nampak bahagian ‘asam keping’ dia kot.. Jalan sikit dah boleh terselak! Kalau tak pakai seluar dalam, habis nampak ‘semak samun’.. Memalukan betoii!

Bila gaun Chrissy menjadi bualan hangat, Chrissy tampil memuat naik status meminta maaf di akaun Instagramnya kerana penampilan beliau terlampau seksi hingga menyeksa mata-mata yang melihat.. Alaa.. Miss tengok Chrissy bukannya ikhlas pun minta maaf..

Bila isteri buat perangai tak senonoh macam ni, si suami pun mesti kena tempiasnya kan.. Bila ditanyakan kepada John Legend mengenai penampilan seksi isterinya baru-baru ni, u’olls tahu tak John bagi respon macam mana??

John mengatakan dia tak ada masalah pun dengan gaun yang dipakai Chrissy tu.. Kononnya dia tak terganggu langsung pun dengan gaun belahan panjang Chrissy.. Maksud John, dia tak kisah pun kalau isterinya berpenampilan seperti berbogel macam tu..

Bagi John, isterinya seksi dan menakjubkan.. Patut lah Chrissy kerap tampil menggiurkan, rupanya si suami tak kisah.. Opps.. Lupa pulak Miss, memang John jenis tak kisah pun.. Tengok jer lah sebelum ni Chrissy memuat naik gambar bogel pun dia tak kisah.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s