Hunny Madu Tayang Pusat Untuk Tatapan Peminat

y

Inilah masalahnya bila perasan yang diri tu masih ‘budak kecik’.. Tak sedar yang diri tu dah tua dan mempunyai anak dah pun! Ini bukan kali pertama penyampai radio dan pengacara, Hunny Madu berpakaian menjolok mata macam ni.. Dah banyak kali dah si Hunny ni dok pakai seksi macam ni…

Sebelum ni Hunny pernah pakai skirt pendek, sampai mendedahkan paha putih gebunya.. Memalukan betoiii! Kali ni Hunny ‘belanja’ tayang pusat perutnya pulak.. U’olls tengok jer lah gambar ni, baju saiz budak-budak pun masih terhegeh-hegeh nak pakai..

Lepas tu dengan seluar terkoyak rabak sampai mendedahkan rupa kaki dia.. ‘Stylo’ sangat noh! Buruk betoi lah Miss tengok mak-mak orang pakai macam ni, dok acah-acah masih muda.. Miss tahu Hunny jenis mengikut perkembangan fesyen semasa, tapi agak-agak lah nak berfesyen pun..

Apa jadahnya pakai baju dan seluar macam tu! Seluar koyak rabak tu sepatutnya, dah dibuang atau dijadikan kain buruk jer.. Baju yang dipakai Hunny pulak, Miss rasa Hunny patut bagi kat anak perempuan dia jer.. Anak dia sesuai lah pakai baju macam tu sebab masih kecik..

Kalau orang tua pakai baju nampak pusat macam tu, hodoh lah Hunny oiii! Tak elok dok tayang pusat untuk dijadikan tatapan orang lain.. Kesian lah kat si suami dok menanggung dosa si isteri yang ‘belanja’ aurat macam ni.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s