Faezah Elai Bengang Dengan Peminat!!

Baru-baru ni, nama pelakon Faezah Elai menjadi bualan hangat peminat bila didakwa sombong.. Ehhh! Betul ke Faezah macam tu u’olls?? Tak silap, Miss pernah dengar yang Faezah merupakan salah seorang artis yang dikatakan ramah dengan sesiapa saja, termasuk lah dengan peminatnya..

Isu panas tu tercetus selepas seorang wanita yang dikenali Yon Thannia berdasarkan nama laman sosial Facebooknya, memuat naik status di mana mendakwa pelakon tersebut sombong hanya kerana tak make-up.. Amboii.. Sebab tak make-up dan tak senyum, terus cakap orang tu sombong noh..

U’olls baca jer lah status yang dimuat naik wanita tersebut, status tu jugak disertakan dengan gambar Faezah bersama anaknya membeli belah di sebuah kedai barangan bayi.. Bila isu panas ni menjadi bualan hangat, tuan empunya badan yang dihentam pun tampil bagi menjelaskan perkara yang sebenar..

Miss dengar Faezah berang dengan dakwaan yang dilemparkan terhadapnya.. Dia begang bila wanita tu sesuka hati menuduhnya sombong, padahal wanita tu dikatakan tak ada pulak menegurnya ketika dia berada di kedai tersebut..

Faezah jugak melabelkan tindakan wanita yang mengambil gambar tanpa pengetahuannya tu sebagai biadap.. Biasa lah jadi retis kan, terpaksa kena hadam dengan macam-macam kritikan yang dilemparkan.. Ramai yang menilai dari luaran jer!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s