Awek Seksi Cari Publisiti Murahan

Dah kenapa minah sorang ni, dah la pakai baju ketat.. Tersembul habis nasi lemak 30 sen tu nak tayang kat siapa?? Nasi lemak dah la kecik, ada hati nak tunjuk kat orang konon.. Harap muka cantik tapi mulut macam longkang..

Telah viral satu video minah ni secara tiba-tiba di laman sosial, mendakwa jadi mangsa tipu sebuah produk kecantikan.. Makan produk tu tapi tak bagi kesan, sampaikan darah tinggi naik.. Dok bising apa pun, Miss A tak faham sangat minah ni dok cakap..

Apa yang Miss A paham, minah ni belikan mak dia makan satu produk ni, katanya kalau makan produk tu mana-mana makcik yang sakit lutut, tak larat berjalan, ada darah tinggi boleh sembuh.. Bila minah ni bagi mak dia makan produk tu, langsung tak berkesan..

Ada netizen dakwa sebenarnya minah ni nak cari publisiti murahan.. Iyerlah, muka cantik nak cari publisiti kena buat video gempak-gempak sikit.. Sekarang ni senang je nak popular, buat video bodoh yang boleh viral.. Tak lama lepas tu meletop la follower Instagram..

Tapi, Miss A rasa sebenarnya minah ni saja buat video viral ni sebab nak promosikan nama produk yang didakwa tak berkesan tu.. Korang kenal lagi tak Bella? Yang sapu losyen kurus kat badan tapi langsung tak rasa panas, sampaikan Bella tu pergi buat laporan polis kata produk Melayu penipu.. Padahal video viral tu di buat sebab nak naikkan nama produk kurus..

Sebab banyak kali minah ni dok sebut nama produk tu kat dalam video tersebut.. Siap buat dua tiga kali tayang nama produk, serang-serang pekerja kedai tu, tapi langsung tak tayang muka.. Jadi Miss A rasa ini hanyalah lakonan peniaga produk kecantikan untuk lakukan produk dorang.. – MissA/UtaraNews

https://www.facebook.com/newmalaysianpostofficial/videos/1153012768116328/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s