Raja Ilya Tayang Buah Ranum Untuk Peminat

Lagi seorang retis yang sering berpenampilan seksi dan menggiurkan, siapa lagi kalau bukan pelakon Raja Ilya.. Nama pelakon ni tak ada lah terkenal sangat pun seperti pelakon popular Fasha Sandha, Nora Danish dan Fazura..

Tapi wajah Raja Ilya kerap jugak muncul dalam drama-drama yang ditayangkan di kaca televisyen.. Miss dok usha-usha jugak pelakon ni sejak kemunculannya dalam industri seni, memang tak pernah tak seksi.. Maklum lah mempunyai body cantik dan menggiurkan!

Itu sebab lah Raja Ilya sakan dok ‘belanja’ body dia untuk tatapan umum.. U’olls tengok jer lah gambar ni, melentik gila body dia beb! Kalau u’olss nak tahu Raja Ilya ni jenis kaki gym, tak menghairankan lah bila tengok body dia mantop macam ni..

Tapi itu lah, seksa mata dok pandang ‘pemandangan’ macam ni kan.. Berbulu je Miss tengok! Kalau dah suka sangat tayang badan, baik bertelanjang jer.. Miss tengok Raja Ilya berpakaian pun macam tak pakai baju jer.. Dah tak tahu malu agaknya noh!!

Lagi satu, gambar macam ni lah dok bagi ‘modal’ untuk orang yang jenis otak kuning.. Yela, dorang boleh menggambarkan macam-macam atau melakukan sesuatu yang tak baik kat gambar tu.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s