Pasangan Pelajar Kantoi Beromen Didalam Semak

Astaghfirullah hal adzim!! Budak-budak sekolah sekarang ni teruk betul.. Mak bapa hantar anak-anak pergi belajar, lain pula yang anak-anak belajar.. Belajar praktikal untuk melakukan hubungan seks dengan pasangan kekasih sampai ke dalam semak samun..

Dah la baru umur belasan tahun, dah tahu buat maksiat dengan pasangan kekasih.. Masa kantoi beromen didalam semak, masing-masing masih lagi lengkap berpakaian baju sekolah.. Mak bapa penat-penat cari duit hantar anak pergi belajar sekolah elok-elok, macam ni anak-anak balas pada mak bapa..

Bagi mak bapa korang anak luar nikah hasil melakukan hubungan seks di dalam semak samun.. Bila dah beromen tak ingat dunia, awek mengandung.. Pelajar lelaki mula la risau dan takut kantoi dengan mak bapa sebab dah mengandungkan anak dara orang..

Waktu dok beromen memang seronok tak ingat dunia, beromen kat dalam semak samun pun rasa macam ada kat atas tilam empuk.. Padahal penuh binatang berbahaya kat situ, sebabkan nak bukti cinta.., tak kisah beromen dalam semak samun pun..

Bila awek tak datang bulan, mulalah pelajar lelaki takut awek dah mengandung dan nak lari dari tanggungjawab.. Baru umur 16 tahun dah mengandung dan jadi seorang ibu, hebat budak-budak sekolah sekarang..

Bila asam keping dah gatal sangat, itu yang banyak budak-budak bawah umur mengandung.. Mak bapa tengok la anak-anak korang tu yang cakap nak pergi sekolah, jangan dok kemaruk bercinta sangat sampai buat anak orang mengandung..

Tak habis sekolah lagi dah buat anak orang mengandung, nak bagi anak bini makan apa.. Duit sekolah pun mak bapa bagi, nak bela anak orang pakai apa?? Nak bagi makan pasir ke?? – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s