Pasangan Kunyit Tayang Aksi Mesra Di Laman Sosial

Jilake betul pasangan kunyit ni, nak mengunyit pun nak tayang kat laman sosial.. Rasa nak termuntah wehh tengok kemesraaan korang tu, sikit pun tak cemburu..Rasa nak terajang je muka mamat dua orang ni.. Banyak-banyak awek dan budak-budak WeChat, yang sama jenis juga menjadi pujaan hati dorang..

Apa yang istimewa sangat bercinta dengan pasangan sesama jenis ni?? Geli weh!! Tengok pasangan kunyit ni acah-acah sweet kat laman sosial, panggilan yang digunakan oleh pasangan kunyit ini adalah ‘bie’ dan ‘sayang’, siapa yang ‘bie’ siapa yang ‘sayang’ Miss A tak pasti.. Dah memang dua-dua jantan, mana satu yang nak jadi perempuan..

Seronok sangat ke dok merasa pintu belakang pasangan kunyit ni?? Dah disediakan pintu depan untuk masuk, nak juga cari jalan susah ikut pintu belakang.. Boleh buat anak ke bercinta dengan pasangan sejenis ni, nak anak nanti pasangan mengunyit cari perempuan juga..

Ubah la macam mana sekali pun alat kelamin macam alat kelamin perempuan.. Tetap lelaki tak ada kelebihan nak mengandung.. Golongan mengunyit ni nak kena azab macam kaum Nabi Luth suatu ketika dulu, baru nak bertaubat kot.. Kalau dah datang musibah nak bertaubat pun tak sempat..

Kesian kat anak dara tua yang tak kawen sebabkan banyak lelaki suka sesame jenis.. Dah dicipta lelaki dan perempuan untuk berpasangan, yang nak langgar hukum tuhan tu dah kenapa.. Gampang betul geng-geng kunyit ni, bila kata bodoh, marah pulak.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s