Pasangan Kekasih Kantoi Beromen Di Tangga

l

Amboi seronoknya tengok pasangan kekasih ni, sampai tak sedar aksi dorang dah dirakam.. Banyak-banyak tempat yang lagi eempuk boleh baring, nak juga baring kat atas tangga tu kann.. Best sangat ke dok buat maksiat kat tangga tu, sekarang ni memang banyak pasangan bercinta pilih tempat beromen kat tangga dengan semak samun ke??

Takut masuk hotel kena cekup dengan jabatan agama, terpaksa la cari port baru nak melepaskan nafsu.. Janji sedap, tempat kotor pun tak kisah kann.. Pasangan kekasih ni dah kantoi dok beromen kat kawasan tangga.. Mentang-mentang kawasan tangga tu sunyi, pasangan kekasih ni boleh buat tempat beromen pulak..

Kat mana kawasan tangga pasangan ni dah ditangkap beromen, itu Miss A tak pasti.. Tapi, kawasan tangga tu memang dah jarang orang guna untuk turun naik..Iyerlah, dah ada lif mana orang nak guna tangga lagi.. Pasangan kekasih ni jadikan tangga sunyi tu sebagai tempat untuk beromen..

Tapi, waktu syok pasangan ni dok beromen lif rosak pulak daa.. Orang kat kawasan situ terpaksa guna tangga untuk naik turun.. Kebetulan nak turun tangga, sekali kantoi pasangan ni tengah dok buat projek.. Sebelum sergah sempat la rakam dan ambil gambar dulu..

Buat malu awek bertudung ja wehh, pakai tudung kantoi dok beromen pulak.. Sebenarnya ramai yang tak tahu tangga ni banyak kegunaan untuk pasangan kekasih, bukan saja digunakan untuk naik dan turun, tapi boleh dijadikan tempat beromen.. Perhatikan tangga kat kawasan korang yang tak selalu digunakan tu, mana tahu bernasib baik jumpa belangkas tengah seronok beromen kat tangga.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s