Minah Bertudung Sedih Tak Boleh ‘Main’ Batang

aw2

Amboi semakin menjadi-jadi anak dara Melayu sekarang ni kan, tak tahu malu langsung.. Dok muat naik status merapu kat laman sosial, sangap asam keping pun nak bagi tahu semua orang.. Tak malu ke anak dara pakai tudung sembang pasal ‘batang’ lelaki..

Kalau dulu ‘perigi mencari timba’, sekarang ni ‘timba pulak yang kalut nak cari perigi’.. Minah bertudung ni dok kalut cari ‘batang’ lelaki nak dibuat main.. Tak dapat batang lelaki, dapat main dengan ular pun jadi lahh.. Betul ke susah nak dapat?? Buat je khidmat seks kat laman sosial, senang jer boleh dapat batang..

Bila dah sangap sangat, ular pun nak disamakan dengan ‘batang’ lelaki.. Beza banyak wehh batang tu dengan ular, kalau dah kemaruk sangat nak merasa batang lelaki.. Suruh je bapak ko kawenkan ko cepat-cepat..

Takut-takut nanti bila asam keping tengah gatal, kemaruk nak batang tak dapat.. Itu yang dapat batang bangla atau Nepal pun tak kisah.. Minah Melayu bukan kisah sangat, janji dapat merasa kepuasan asam keping itu pun dah cukup..

Tak kahwin lagi tapi sibuk nak merasa batang lelaki, bila dah kahwin dah tak ada dara.. Ada hati nak letak hantaran mahal-mahal, dah tak ada dara tu letak hantaran murah-murah dah la.. Barang secondhand, harga murah ja wehh..

Bila dah kahwin acah-acah alim, mula gelabah bila suami tanya kisah silam.. Pastu sibuk muat naik status ‘kalau sayang jangan tanya kisah silam pasangan’.. Jilake la kalau dapat pasangan macam ni, waktu berseronok tak ingat dunia.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s