Leher Yuna Digigit ‘Labah-Labah’ Mat Saleh

w

Nama penyanyi, Yunalis Mat Zara’ai atau lebih dikenali dengan Yuna, hangat menjadi bualan ramai bila sebuah foto dengan kesan gigitan di lehernya yang dimuat naik di laman sosial telah mencetuskan kontroversi panas..

U’olls tengok jer lah gambar yang Yuna muat naik tu, ada lah kesan kehitaman yang masih ada di lehernya.. Miss dengar ramai membuat macam-macam spekulasi selepas gambar tu dimuat naik.. Ada yang mengatakan kesan tu seperti kesan ‘love bite’..

Bila isu panas ini menjadi bualan hangat, tuan empunya badan tampil menjelaskan disebalik kesan gigitan dilehernya itu.. Yuna menjelaskan kesan gigitan tu kerana gigitan labah-labah u’olls.. Dia kena gigit ketika berada di Alabama, Amerika Syarikat..

Yeke kena gigit dengan binatang banyak kaki tu Yuna?? Miss tengok kesan gigitannya tu seperti kesan daripada perbuatan orang jer.. Ataupun Yuna sengaja cuba sembunyikan kenyataan sebenar?? Lepas tu mengeluarkan kenyataan, kononnya kena gigit dengan labah-labah..

Labah-labah jugak yang dituduh.. Padahal ‘benda’ lain yang gigit! Mana lah tahu kan, Yuna duduk di negara orang bersendirian bertahun-tahun.. Macam-macam boleh terjadi, betul tak?? Sesetengah tu sampai boleh lupa diri!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s