Betty Banafe Selamba Tayang Bontot Besar Untuk Tatapan Peminat

t

Adoyaiii.. Kalau nak melakukan senaman ke apa-apa sekali pun, Miss rasa tak perlu lah sampai nak merakam bagai macam ni.. Memalukan betoii lah u’olls! Tapi kalau kemaruk sangat nak tunjuk kat peminat, tolong lah rakam video yang senonoh sikit yer Betty!

Ini tidak, bukan main lagi pelakon Betty Benafe selamba buat video tayang bontot besar dia untuk tatapan peminat di laman sosial Instagram.. U’olls tengok jer lah video tu sendiri, mengancam habis.. Dah lah yang si tukang rakam tu seorang lelaki!

Untung lelaki tu dapat menatap bontot isteri orang.. Tapi kalau nak salahkan dia pun tak boleh jugak, dah Betty sendiri yang ‘belanja’.. Betul tak?? Pelakon yang dah lama tak beraksi ni, Miss tengok Betty sekarang rajin jer ke gym.. Nak kurus badan ke??

Maklum lah badan Betty boleh tahan jugak naik selepas melahirkan anak.. Itu sebab lah Betty sekarang dok bertungkus lumus menguruskan badan agaknya.. Mungkin Betty ada niat nak beraksi kembali dalam lakonan.. Mana lah tahu kan u’olls!

Tapi itu lah yang buat mata ni berbulu sangat ni kerana video ni lah.. Betty kalau nak merakam video sedang melakukan senaman, boleh jer.. Tak ada siapa yang nak larang pun.. Bagus mengamalkan gaya hidup sihat ni.. Cuma satu jer, tolong lah jaga maruah sikit Betty oii!

Apa jadahnya dok tonggek-tonggek bontot macam tu, tak malu ke?? Kalau dia masih anak dara, lain cerita lah.. Ini dah berumah tangga dan mempunyai anak pun, masih dok seksi-seksi terlampau macam ni.. Tahu lah badan Betty menggiurkan, tapi malu lah sikit!! – Misshana/Utaranews

Part 2, STATIC EXERCISE.. By @joneslam6463 @bodytonestudio #tonedisthenewsexy #ibodytone #bettybodytone

A video posted by Betty Banafe (@bettybanafe) on

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s