Awek Sangap Rakam Aksi Lucah Sendiri

j

Anak dara sekarang ni kadang-kadang boleh jadi gila bila penyakit ‘sangap’ datang menyerang.. Tiba-tiba ja boleh dok rakam aksi lucah, motif nak tunjuk kat lelaki luar sana.. Macam baru lepas minum ketum pun ada jugak Miss A tengok minah ni..

Minah ni dah rakam aksi lucahnya di dalam telefon bimbit dan di muat naik di laman sosial.. Nak bagi satu dunia tengok aksi lucahnya, Miss A agak kelaku dia ni sebab nak tarik perhatian lelaki di luar sana kot.. Setakat rakam buat tontonan sendiri buat apa.. Mesti nak tunjuk kat korang punya..

Minah ni buka separuh baju nak tunjuk teteknya sambil menari dan diramas-ramas teteknya sendiri.. Tak padan dengan nasi lemak 50 sen, ada hati nak tayang kat orang, berusaha sungguh nak tunjukkan nasi lemak 50 sen tu kat orang..

Dah kalau sangap sangat, buka je terus baju tu.. Tak payah la susah-susah nak tunjuk.. Buat malu mak bapa dan keluarga jaa dapat anak macam ni, menjatuhkan maruah keluarga.. Minah macam ni memang ada bakat nak jadi pelacur, sebab tak kisah dok rakam aksi separuh bogel..

Mula-mula muat naik video lucah, lama-lama nanti boleh la jadi pelacur.. Gaya tu nampak memang dah ada.. Macam-macam hal betul anak dara sekarang ni, maruah diri tu tak ada langsung.. Janji dapat puaskan nafsu, tak kisah kalau nak rakam aksi lucah dan memalukan diri sendiri.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s