Uqasha Senrose Bangga Pengikut Instagram Semakin Bertambah Lepas Kembali Tidak Bertudung

Sebut jer nama pelakon Uqasha Senrose yang sering dihimpit dengan kontroversi panas, pasti akan ramai yang teringat dengan kontroversi paling panas yang pernah melanda Uqasha dan isu tu sampai sekarang masih hangat diperkatakan.. Apalagi u’olls kalau bukan pasal isu buka hijab!

Gara-gara membuat keputusan untuk buka hijab, Uqasha dihentam teruk tanpa henti dengan netizen.. Walaupun isu panas buka hijab tu dah empat bulan berlalu, Miss tengok masih hangat diperkatakan hingga sekarang.. Miss rasa Uqasha nak kena kritik lebih teruk lepas ni..

Mana tidaknya u’olls, Miss dengar Uqasha ada mengeluarkan kenyataan yang dia semakin gembira dapat menjadi diri sendiri dan boleh buat apa saja yang dia suka.. Lebih-lebih dengan bangganya Uqasha memberitahu pengikut laman sosial Instagramnya kini dah semakin bertambah..

Sebelum ni pengikut Instagram Uqasha hanya 1.2 juta, sekarang dah meningkat sampai 2 juta u’olls! So, pelakon yang terkenal menerusi drama ‘Tundukan Playboy itu’ nak bangga lah pengikutnya bertambah kerana dia tak bertudung yer?? ‘Hebat’ noh Uqasha!

Uqasha tak serik-serik dengan kritikan yang dilemparkan kepadanya kan.. Keluar kenyatan tak berapa cerdik ni, tak lama lagi semakin teruk lah dia kena kritik kaw-kaw dengan netizen.. Agaknya itu lah yang dinanti-nantikan Uqasha.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s