Pembantu Rumah Rakam Aksi Dirogol Majikan

2

Tak guna punya majikan, tak cukup dengan bini kat rumah.. Pembantu rumah punya asam keping pun nak dirasa juga.. Kalau dah sangap sangat nak rasa asam keping lain, cari la pelacur bukan cari pembantu rumah.. Pembantu rumah di dibayar untuk menyenangkan majikan dengan buat-buat kerja rumah..

Bukan pembantu rumah di bayar untuk puaskan nafsu binatang majikan.. Majikan macam ni yang patut pembantu rumah bomohkan dengan bagi minum air kopi perisa seluar dalam dan darah haid.. Nak sangat rogol pembantu rumah kan, bagi majikan tu rasa air kopi perisa darah..

Seorang pembantu rumah dari Indonesia telah menjadi mangsa rogol majikanya sendiri hampir setiap hari.. Kejadian yang berlaku di Taiwan ni dah pun viral, pembantu Indo ni dah banyak kali mengadu kat agen penyalur tenaga kerja di Taiwan yang dia dah jadi mangsa rogol majikan..

Tapi, agen penyalur tenaga kerja langsung tak bagi sebarang respon hingga membuatkan pembantu Indo tu ambil keputusan sendiri dengan merakam aksinya dirogol majikan.. Majikan dah tua tak sedar diri, ada hati nak rasa asam keping muda..

Nasib pembantu Indo ni baik sebab video rogol tu dah mendapat perhatian banyak pihak.. Salah seorang agen penyalur tenaga kerja Indonesia akan ambil tindakan tegas pada majikan yang dah merogol pembantu Indo tersebut..

Kalau kat Malaysia pekerja Indo rela hati berasmaradana dengan lelaki Melayu, kat Taiwan pekerja Indo dipaksa berasmaradana dengan majikan tua pula.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s