Pelajar Perempuan Tayang Aksi Beromen Di Media Sosial

Bodoh betul anak dara Melayu sekarang ni, belajar pun tak habis lagi dah sibuk nak bercinta.. Baru bercinta setahun jagung, dah bagi pakwe peluk cium semua bagai.. Kalau lama lagi bercinta tu nak bagi apa pulak, serah asam keping?? Murah sangat dah anak dara sekarang ni, dorang serahkan dara dorang tu kepada kekasih bergantung pada berapa lama hubungan percintaan itu bertahan..

Lebih dari setahun hubungan cinta boleh bertahan, memang pakwe akan dapat hadiah asam keping.. Puiiihhh!! Selalu dok makan penumbuk dan penampar pun, boleh lagi minah ni setia dengan jantan tak guna ni.. Lepas kahwin nanti, kalau minah ni masuk hospital makan guna straw, korang tak payah terkejut la..

Demi cinta sanggup di tumbuk ditendang dengan pakwe, jenis perempuan macam ni la yang akan jadi mangsa dera si suami lepas kahwin.. Hahaha.. Pastu dok buat luahan perasaan kat page ‘Kisah RumahTangga’ jadi mangsa seks ganas dan dera oleh suami..

Waktu bercinta semua manis, kena tumbuk kena tampaq pun tak kisah.. Bila dah kawen, suami naik tangan nak bising buat laporan polis pulak.. Minah macam ni akan tahu erti penyesalan bila pakwe dah bagi ‘baby’, pastu tengah bawa perut.. Pakwe tinggal macam tu je..

Tak payah nak ‘alhamdullilah’ sangat la minah oit, tengah dok buat maksiat nak acah-acah alim pulak.. Gambar setahun bersama cium pipi, lepas ni gambar bila dah dua tahun bersama mungkin gambar atas katil pula kot.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s