Nur Sajat Tayang Video Aksi Lucah Di Instagram

o

Ishhh! Ishhh! Apa jadah punya video ni u’olls! Mata Miss terus berbulu selepas tengok video aksi lucah Sajat ni.. Tercemar pandangan mata Miss bila tengok benda yang tak membawa faedah macam ni.. Usahawan kosmetik yang semakin mencipta nama, Nur Sajat bukan lah satu nama yang asing lagi di kalangan rakyat Malaysia..

Ramai yang mendakwa Sajat merupakan ‘perempuan jadian’, tapi Sajat beriya-iya menafikan dan mengatakan dirinya dilahirkan sebagai khunsa.. Apa-apa jer lah Sajat oii, tak kisah lah dia nak jadi jantan atau perempuan sekali pun.. Miss nak u’olls lupakan status jantina si Sajat ni kejap yer.. Dah tak penting semua tu!

U’olls tengok video panas yang ‘disajikan’ Sajat di akaun Instagram dia ni, baik punya dia tayang aksi lucah u’olls.. Miss tengok semakin menjadi-jadi pulak perangai buruk si Sajat ni, tak habis-habis nak tarik perhatian dengan benda-benda yang tak senonoh macam ni..

Dalam video tu kononnya nak mengajar orang ramai buat senaman bontot dan perut.. Tapi itu lah, Miss tengok aksinya tu dah keterlaluan sangat dah.. Dia dah lah pakai baju tak cukup kain dan ketat nak mampos pulak tu.. Lepas tu sengaja tayang aksi tunjuk bontot dia yang mantop tu..

Kalau lelaki tengok video menggiurkan macam ni, mesti terliur punya lah.. Tapi ada ke lelaki terliur dengan ‘perempuan jadian’ ni ek?? Ehhh.. Mesti ada lah, tapi mungkin itu bagi citarasa orang yang dah hilang akal dan tak beriman!

Lagi satu, motif Sajat tayang aksi lucah ni sebab nak promosikan bengkong yang dipakai dia je.. Inilah cara sesetengah usahawan sekarang berniaga, berniaga macam nak jual diri.. Miss cadangkan Sajat dan Liana Rosli berkawan baik jer, perangai dorang lebih kurang sama.. Jual barang macam nak jual badan!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s