Minah Bertudung Tayang Aksi Jemur Asam Keping

Haish.. Budak-budak ni perangai buruk betul, mak suruh sidai baju pemalas.. Bila nak sidai asam keping, laju je.. Tak malu ke sidai asam keping kat tempat umum macam tu?? Serupa korang sidai seluar dalam kat tengah-tengah padang yang ada ramai orang, tak ada rasa malu ke??

Dah manis bertudung, dok buat aksi sidai asam keping pula.. Trend baru cara nak ambil gambar ka ni?? Kan banyak trend bergambar sekarang ni, dulu popular trend acah-acah terpijak taik kucing.. Tak lama lepas trend terpijak taik kucing, buat trend bergambar menyembah setan pulak..

Terbaru, trend anak dara bergambar sidai asam keping pula.. Agak-agak sidai asam keping macam tu, berapa lama masa yang diambil untuk asam keping tu kering ek?? Nak sidai asam keping, sidai betul-betul dik!!

Bergambar macam gaya anjing nak kencing pun ada Miss A tengok.. Dah dilahirkan jadi manusia nak jadi anjing pula, bila cakap bodoh, banyak pulak geng-geng sidai asam keping ni marah.. Tak payah nak bergambar sidai asam keping macam ni, memalukan kaum wanita bertudung je..

Untung la dik besar macam ni dah boleh sidai asam keping, Miss A besar macam korang ni duduk rumah sidai baju je.. Buat malu budak-budak Melaka je korang ni tau.. Lama-lama dok jemur asam keping tu, longgar la asam keping korang tu dik.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s