Kylie Jenner Tayang Gambar Bogel Bersama Kekasih Di Instagram

y

Perggghh! Dorang ‘belanja’ gambar bogel pulak u’olls! Siapa yang tak kenal dengan pasangan selebriti popular ni kan, kononnya dorang lah paling ‘sweet’ antara pasangan selebriti yang ada.. Nama Kylie Jenner bukan lah satu nama yang asing lagi di Hollywood, begitu juga dengan kekasihnya, Tyga..

Nama adik kepada selebriti terkenal Kim Kardashian ni sering meniti di bibir netizen.. Maklum lah keluarga Kardashian ni kan sering mendapat perhatian ramai kerana gaya hidup mewah yang dorang tonjolkan.. Cuma Miss rasa lepas ni Kylie jer akan lebih menjadi perhatian ramai..

Yela, Kim dan Kendall Jenner kan dah tutup akaun Instagram dorang.. Jadi, mesti ramai akan kurang bercakap pasal dorang.. Tapi Miss bukannya nak bercakap pasal dorang adik beradik pun, ini kisah Kylie dan Tyga.. U’olls tengok jer lah gambar panas ni, seksi habis!

Selamba jer Kylie tayang gambar separuh bogel sambil dipeluk Tyga.. U’olls baca sekali kapsyen yang disertakan tu, tayang gambar bogel hanya semata-mata untuk mengucapkan selamat hari lahir untuk insan tercinta..

‘Untung’ betul Tyga dapat ucapan hari lahir paling ‘istimewa’ dari kekasih yer.. Patutlah dia sayang betul dengan Kylie! Kalau tak silap Miss, sebelum ni isteri kepada penyanyi popular John Legend, Chrissy Teigen pun pernah buat benda yang sama jugak..

Chrissy muat naik gambar bertelanjang bulat di akaun Instagramnya, hanya semata-mata nak ucap selamat hari lahir kat kawan baiknya.. Itu lagi teruk kan! Agaknya ini dah jadi trend selebriti Hollywood untuk buat ucapan selamat hari lahir dengan cara tak senonoh macam tu!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s