Awek Bertudung Keras Puting Nenen Bila Sejuk

awek

Apa nak jadi la dengan anak dara sekarang ni wehh.. Tak malu langsung nak cerita hal dalam kain kat orang.. Budak-budak WeChat ni Miss A tengok dah macam pelacur pun ada.. Kalau status macam tak ada dara je, mesti dak-dak WeChat.. Memang minah WeChat jenis banyak yang tak ada dara ke?? Kesian kat lelaki yang masih ada teruna, kalau dapat bakal bini budak WeChat macam ni.. Asam keping dah dirasa banyak lelaki mungkin..

Korang tengok la perangai huduh sorang minah WeChat ni, normal la kan bila hujan mesti la sejuk.. Hujan rahmat yang turun membasahi bumi.. Tapi minah WeChat ni bila hujan sejuk-sejuk ja fikir pasal beromen, pasal puting keras bila sejuk pun nak bagi tahu seantero dunia.. Nak minta tolong lelaki seantero dunia buat apa jilake??

Memang minah jenis macam ni, macam meminta nak menenenkan lelaki je bila sejuk-sejuk.. Sebab tu nak bagi tahu kat semua lelaki yang dia tengah kesejukan, kalau ada lelaki yang termakan umpan.., boleh la minah ni nenenkan.. Tak ada la puting minah ni dalam kesejukan lagi..

Budak-budak sekolah sekarang memang tanggung jawab besar, walaupun masih bersekolah tapi dah terpaksa pegang tanggungjawab nak kena menetek ‘anak’.. Banyak sangat ‘anak’ kecil lagi yang masih menetek.. Belajar tetap kena belajar sebab mak ayah nak anak berjaya bila besar nanti, sambil belajar kena menetek ‘anak’ juga..

Kalau tak bagi ‘anak’ menetek, nanti ‘anak’ lari pula.. Jadi kena la bagi ‘anak-anak’ menetek.. Bertudung saja tapi perangai huduh nak mati..

Ini yang jadi bila mak bapa manjakan sangat anak-anak, anak-anak dok belajar lagi tapi dah bagi telefon bimbit.. Bila dah dapat telefon, tu yang banyak sangat dok tengok video lucah.. Sampaikan puting keras pun nak bagi tahu semua orang.. Jilake betul.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s