Penggal Kepala Budak Untuk Dapatkan Telefon Bimbit Yang Hilang

Bodoh punya orang, sebab nak dapatkan semula telefon bimbit yang hilang sampai sanggup membunuh seorang kanak-kanak berumur 4 tahun dan penggal kepala.. Mahal sangat ke telefon bimbit yang hilang tu, sampai nyawa manusia pun dah tak ada nilai..

Kepala seorang kanak-kanak perempuan yang dipenggal telah ditemui dengan barang-barang pemujaan di sebuah rumah di India..

Salah seorang dari empat individu yang terlibat dah hilang telefon bimbit.. Bila jumpa bomoh, bomoh minta kepala budak dan beberapa barang lain kalau nak jumpa balik telefon yang dah hilang tu..

Sebab telefon hilang tu, dorang dah bunuh dan penggal kepala kanak-kanak terbabit.. Dah jumpa bomoh bahlol macam ni, ingat penggal kepala budak.. Telefon yang hilang tu boleh jumpa balik ke, memang tak jumpa balik pun telefon tu..

Pihak polis dah berjaya tangkap dua individu, lagi dua orang dan bomoh tu berjaya larikan diri.. Kalau dapat jumpa individu yang terlibat, penggal je semua kepala dorang.. Baru dorang tahu macam mana rasa siksanya kepala kena penggal hidup-hidup.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s