Pasangan Bangga Tayang Aksi Meramas Nenen Di Media Sosial

a

Perempuan zaman sekarang ni memang tak tahu malu langsung, buat aksi berjimak pun nak tayang kat media sosial.. Kalau dulu orang buat aksi berjimak senyap-senyap je, sekarang kalau boleh nak tunjuk kat seantero dunia gambar tengah berjimak.. Agaknya nak buat kenangan bagi anak cucu tengok kot atuk nenek dulu beraksi lucah..

Korang tengok la pasangan ni, selamber badak dok tayang aksi meramas tetek.. Berbulu jaa mata ni tengok.. Dah la tayang gambar lucah, lepas tu boleh pulak muat naik status menggunakan nama Allah.. Kononnya nak acah-acah diri tu suci lah.. Bodoh betoii! Kalau dah buat maksiat, jangan lah dok guna nama Tuhan dan memalukan agama sendiri..

Kalau betul pun korang pasangan yang dah halal, boleh nak beromen atau meramas sesuka hati.. Siapa yang bodoh sangat ajar boleh bergambar dan beraksi ramas-ramas macam ni kat media sosial.. Kalau ye pun dah bernikah, dan boleh nak bergambar ramas-ramas ni.. Asal yang korang tak tunjuk je aksi korang berjimak.. Kang lagi padu..

Tapi, kalau pasangan ni tak kahwin lagi baru dok bercinta tapi dah gatal sangat asam keping.. Neraka kirim salam kat korang beb, seronok sangat dok meramas kan.. Ada yang kenal dengan Mama Adda ni tak?? Kalau ada yang kenal, tolong nasihatkan budak ni sikit..

Mula-mula tayang aksi meramas , nanti lama-lama nak tayang aksi apa pulak.. Menonggeng dengan pasangan, lelaki muka stim yang perempuan pulak muka seronok diramas.. Bila kena kutuk bodoh tak belajar agama, kang marah.. Tak guna pakai tudung kalau dok tayang gambar meramas kat media sosial.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s