Janet Jackson Bakal Beri Nama Michael Jackson Kepada Anaknya

Lagenda penyanyi pop, Michael Jackson bukannya seorang penyanyi biasa, penyanyi ini terkenal satu dunia.. Beliau tetap disanjung sampai sekarang, walaupun telah meninggal dunia tujuh tahun lalu.. Namanya tetap diingati sampai sekarang.. Lebih-lebih trend tariannya yang tak pernah dilupakan..

Ini Miss nak ceritakan pasal adiknya, Janet Jackson.. U’olls pun tahu kan penyanyi yang popular menerusi lagu ‘Rhythm Nation’ sekarang ni tengah sarat hamil anak pertamanya dengan suami beliau, Wissam Al Mana..

Apa yang menarik perhatian Miss nak menceritakan pasal Janet kerana Miss dengar, Janet bakal menamakan anaknya seperti Michael Jackson.. Ia sempena penghormatan dan rindu kepada abangnya, Michael.. Miss tak pasti lah nama yang bakal beliau berikan, cuma yang pastinya berkaitan dengan nama abangnya lah..

Janet pun tak lama lagi bakal melahirkan cahaya mata pertamanya.. Miss dengar, Janet dan suaminya dikatakan dah tak sabar-sabar menanti anak sulung dorang.. Mak bapak mana tak suka untuk melihat anak dorang yang bakal dilahirkan, betul tak??

Sebelum ni Janet pernah menarik perhatian ramai kerana mengandung ketika usia sudah mencecah 50-an.. Miss harap Janet tetap sihat dan proses bersalinnya berjalan lancar.. Tak sabar Miss nak tahu nama anaknya nanti!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s