Isteri Pemalas Punca Suami Kahwin Dua

Mati la nak, kalau bela biawak hidup macam ni kat rumah.. Buat anak pandai, bila disuruh jaga anak langsung tak nak.. Anak kandung sendiri pun susah nak jaga.. Nak tukarkan lampin anak pun susah sebab sibuk sangat nak layan Facebook dan Whatsapp, bini macam ni memang patut diceraikan je..

Suami dah penat-penat balik dari kerja, bukannya nak senangkan suami dengan siapakan makan malam dan tolong kemaskan rumah dan jaga anak.. Suami balik penat-penat kena masak sendiri dan jaga anak, bini dok rumah kangkang ja ka?

Korang baca la luahan hati suami tu bila kawen dengan bini yang pemalas.. Duduk sehari suntuk dengan anak kat rumah, anak berak nak basuhkan berak anak pun susah..

Sampaikan melecur punggung anak sebab lama tak tukar.. Bila tanya bini, boleh pulak dia cakap anak baru berak.. Patut suami tu baling je tahi anak tu kat muka bini, baru dia tau..

Jaga anak malas, nak masak makan kat suami pun liat, kerja dok mengadap facebook dan group whatsapp je.. Nasib baik dapat suami baik macam ni, boleh bersabar buat semua kerja untuk bini..

Ingatkan nak bagi pengajaran kat bini, rupanya makin naik lemak pulak.. Jalan senang ajar bini macam ni, bagi je dia rasa bermadu.. Baik betul suami tak nak lepaskan bini pemalas macam ni..

Cerai je jalan yang terbaik untuk bini pemalas macam ni, dah jadi bini tu, sedar la diri sikit.. Tak habis-habis mengadap telefon tu, setakat bagi madu kat bini macam ni bukan nak reti serik, mesti perangai sama juga.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s