Azwan Ali Minta Maaf Selepas Diserang Neelofa

1a

Baru-baru ini kecoh bila Azwan Ali atau lebih dikenali dengan gelaran Diva AA, meroyan memaki hamun dan mengamuk kat laman sosial Instagram kerana komennya mempertikaikan Hajah Neelofa bersentuhan dengan lelaki bukan mahram dipadam berulang kali..

Bila isu panas tu menjadi bualan hangat, Miss dengar Neelofa bertindak menghubungi Diva AA terus.. Miss ingatkan Neelofa nak mendiamkan diri dan membiarkan perkara ni berlalu jer, rupanya terdetik jugak hati dia nak berdepan dengan Diva AA kan..

Yela, Neelofa bukannya retis pertama yang menjadi ‘mangsa’ maki hamun Diva AA.. Sebelum ni penyanyi dan pelakon yang penuh dengan kontroversi iaitu Elly Mazlein pun pernah mengalami nasib yang sama jugak macam Neelofa.. Dimaki hamun dan digelar dengan gelaran keterlaluan, tapi Elly tak memberi respon..

U’olls tengok jer lah status baru yang dimuat naik Diva AA tu, dengan bangganya Diva AA memuat naik status yang sama berulang kali.. Poyo jer! Apa yang menarik perhatian Miss bila Diva AA mengatakan dia minta maaf kat Neelofa lah u’olls.. Perghhh..! Diva AA minta maaf tuuuu….

Miss rasa susah lah nak dengar Diva AA minta maaf selepas maki orang.. U’olls pun tahu kan, Diva AA jenis macam mana.. ‘Hobi’ dia suka mencari pasal dan maki hamun orang lain ikut sedap mulut dia tanpa berlapik!

Tapi bagus lah Diva AA sedar diri dan minta maaf daripada dok meroyan mengamuk tak tentu hala.. Nasib baik jugak lah Neelofa bukan jenis panas baran dan cepat melenting noh.. Kalau tak, berpanjangan pulak peperangan antara dia dengan Diva AA.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s