Awek Melayu Tayang Buah Ranum Untuk ‘Dibeli’

aw

Aauuummm…. Bulatnya buah ranum anak dara sorang ni.. Disebabkan buah ranum awek ni, ramai jejaka tak keruan dan tak senang duduk bila tengok gambar ni.. Lelaki mana yang boleh tahan bila tengok buah betik ranum macam ni, buah-buahan segar yang dijual kat pasar pun tak ranum macam ni tau tak..

Apa nak jadi ni wehh.. Anak dara Melayu dengan bangga dok tayang buah ranum untuk jadi tatapan umum.. Dah macam sekumpulan minah-minah pelacur yang menunggu pelanggan je gaya dorang bergambar ni, mana satu pilihan hati korang kalau diberi pilihan nak dijadikan isteri kedua??

Rasanya mesti ramai yang nak pilih minah yang baju hitam tu kan?? Dalam ramai-ramai kawan, minah tu yang paling buat lelaki geram.. Tak guna hantar anak belajar tinggi-tinggi kalau anak dara pun tak reti nak jaga maruah diri dan keluarga, dah macam meminta diri kena rogol ja cara berpakaian..

Bila anak dara Melayu perasan nak jadi macam minah saleh, pakaian dan cara hidup pun nak ikut macam minah saleh.. Bersosial sana sini, bertukar-tukar lelaki.. Kat luar negara yang gaya hidup bersosial lagi teruk dari kita pun, jarang ada kes buang bayi.. Budaya dorang lain sebab anak luar nikah tu dah jadi satu kebiasaan untuk mereka..

Anak-anak dara Melayu nak bersosial mengalahkan minah saleh, bila dah mengandung dan bersalin.., anak dibuang kat merata tempat.. Ada yang sampai sanggup bunuh anak sendiri sebab nak tutup malu…

Dah macam anak ikan pun ada minah-minah ni, harap muka cantik tapi bodoh buat apa.. Cantik kat dunia, terbakar kat akhirat nanti.. Hawau betul kalau ada anak perempuan macam ni, asam keping murah.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s