Soffi Jikan Kini Jadi Tauke Minyak Wangi

Siapa yang tak kenal dengan pelakon Soffi Jikan.. Betul tak?? Walaupun namanya tak sepopular seperti pelakon hebat Shaheizy Sam, Aaron Aziz dan Adi Putra, tetapi pelakon ni tetap dikenali ramai kerana sering membawa watak antagonis..

Miss tengok watak antagonis dah sebati dengan Soffi Jikan kerana dia berjaya membawa watak macam tu dengan baik sekali.. Kalau Soffi diberikan watak melucukan pun menjadi jugak.. Tapi itu lah, namanya pun kejap timbul kejap tenggelam..

Sebelum ni Soffi pernah menarik perhatian ramai kerana menjual minyak silider atau minyak hitam jenama sendiri, iaitu Aerorev.. Kini, Miss dengar Soffi telah melebarkan sayap perniagaannya lagi dengan menjual minyak wangi pulak u’olls.. Nampaknya Soffi suka menjual minyak yer..

Mula-mula jual minyak hitam, kini minyak wangi pulak.. Bermain dengan minyak jer! Hihihi.. Kebiasaannya minyak wangi dikeluarkan dalam pelbagai bau, betul tak?? Tapi Soffi hanya mengeluarkan dua jenis minyak wangi khas, yang dinamakan Rockstar dan Superstar untuk peminatnya..

Miss dengar, minyak wangi Soffi mendapat sambutan hangat.. Dalam masa seminggu jer, dah terjual sebanyak 2,ooo botol.. Bagus lah memajukan diri dengan cara begini kan.. Harapkan hasil berlakon, berapa lah sangat.. Job pun bukannya sentiasa masuk.. Kalau tak ada job, boleh tumpukan kepada perniagaan.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s