Petanda Akhir Zaman, Tarian K-Pop Dan Raver Mahu Bergabung

k-pop-raver

Geram pula Miss A tengok budak-budak Melayu yang acah-acah nak jadi mamat K-Pop sekarang ni.. Padahal hari-hari dok melantak sambal belacan, budu kat rumah.. Bila tanya asal mana, mengaku asal Korea.. Hahaha..

Pandai pulak budak Korea cakap Melayu kan.. Korea celup budu ke abe? Sekarang banyak budak-budak Raver mula tunjuk tarian sotong dorang kan? Ada sorang mamat ni dok acah-acah budak Korea menari tarian K-Pop, dah ajak budak Raver bergabung..

Raver dan K pop ingin bergabung.. Adakah ini petanda akhir zaman? Adakan ayahanda uchu adalah seorang dajjal yang datang untuk menyesatkan umat manusia dengan tarian RavePop..

Korang tengok la chat antara budak raver dan budak K-Pop ni, katanya dorang tengah berbincang nak gabungkan tarian masing-masing.. Tarian sotong dengan K Pop, agak-agak korang kalau dorang bergabung jadi macam mana pula kan..

Pala bana betul budak-budak sotong ni, luka sunat pun tak baik lagi dah nak jadi ayahanda.. Jumpa ayahanda Rani Kulup baru korang tahu langit tinggi ke rendah.. Ada hati kecik-kecik lagi nak jadi ayahanda..

Tak payah nak tambah lagi satu tarian bodoh dalam Malaysia.. Cukup la tarian sotong korang tu dah merosakkan fikiran budak-budak remaja lain.. Mak bapa kena banyakkan lagi simpan getah paip kat rumah rasanya, nampak je anak-anak korang menari Raver.. Pukul je dengan getah paip.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s