Nabila Huda Kantoi Tak Pakai Baju Dalam

Bila terlalu ‘open-minded’, inilah jadinya.. Dia fikir orang lain akan suka apa yang dilakukannya.. Salah seorang retis jenis ‘open-minded’ ialah Nabila Huda, dia akan buat apa saja yang dia suka tanpa mempedulikan tanggapan orang lain terhadap dirinya..

Perangai Nabila dan pelakon Sharifah Sakinah, lebih kurang sama jer.. Kedua-duanya jenis gila-gila, tapi Miss rasa perangai Sakinah lebih ‘gila’.. U’olls tengok jer lah video yang dimuat naik Nabila di akaun Instagramnya ni, dah lah pakai pakaian tak cukup kain..

Elok sangat lah dok menayang dada terdedah luas macam tu dan ketiak kat umum, lepas tu dok buat video tergedik-gedik.. Miss tengok Nabila sejak kahwin ni, suka benor pakai baju yang luas di bahagian dada.. Tengok jer lah gambar-gambarnya ketika berbulan madu dengan suami, baru-baru ni..

Semuanya terdedah luas dibahagian dada.. Sengaja lah tu nak tayang ‘buah selambaknya’ untuk tatapan orang lain.. Kesian lah encik suami dapat isteri jenis suka belanja susuk tubuh, jenuh nak menanggung dosa.. Tapi kalau si suami tak kisah, sama-sama lah menjahanam menanggung dosa yer..

Gara-gara video gedik ni jugak, ramai yang mengkritik Nabila kerana gedik.. Apa yang menarik perhatian Miss bila terbaca satu komen dari seorang lelaki yang bertanyakan Nabila pakai baju dalam ke tidak.. Memalukan jer bila lelaki bertanyakan macam tu kan!! – Misshana/Utaranews

https://www.instagram.com/p/BM6sn9cjZQQ/?taken-by=kupu_kupu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s