Lee Min Ho & Suzy Batal Perkahwinan Kerana Lee Jong Suk

i

Pasangan selebriti Korea Selatan popular, Lee Min Ho dan Suzy sering menjadi bualan hangat sejak dorang disahkan bercinta.. Ramai yang tertarik dengan kisah percintaan dorang.. Sebelum ni pernah kecoh bila pasangan ni dikatakan bakal berkahwin sebelum Min Ho masuk tentera..

Tetapi macam-macam halangan yang berlaku, sebelum ni nama pelakon popular Park Shin Hye dikatakan menjadi penghalang perkahwinan Min Ho dan Suzy.. Terbaru, Miss dengar pelakon yang terkenal menerusi drama ‘Pinochhio’, Lee Jong Suk pulak dikatakan menjadi penghalang untuk pasangan tersebut berkahwin.. Pulak dah!

Macam-macam halangan dalam hubungan pasangan ni noh.. Lepas satu, satu yang yang menimpa dorang.. Tapi halangan kali ni bukannya disebabkan berlaku curang.. U’olls jangan salah faham pulak, sebenarnya Suzy bukannya curang dengan Min Ho pun..

Perkahwinan dorang terpaksa ditangguhkan kerana Suzy terikat dengan projek drama terbarunya bersama Lee Jong Suk.. Sebab nak berlakon drama jer u’olls! Dok tertangguh banyak kali, pasangan ni tak takut ke perkahwinan dorang tak akan jadi??

Lagipun tak lama lagi, Min Ho bakal masuk tentera.. Kalau nak tunggu Min Ho tamat khidmatnya sebagai tentera, memang lambat lah.. Ini lah susahnya kalau kedua-duanya selebriti popular, sampaikan masa untuk buat keputusan penting dalam hidup pun terpaksa ditangguhkan kerana lebih mementingkan kerjaya.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s