Budak Bawah Umur Sekarang Dah Gatal Punai Nak Bercinta

budak

Aduh la adik oit! Umur berapa ni adik?? Dah ambil UPRS ke belum ni?? Muka macam budak tak cukup umur lagi, dah sibuk nak bercinta.. Bekas sunat hari tu pun rasanya tak kering lagi, dah kalut nak merasa asam keping.. Miss A waktu umur macam korang dok selekeh lagi tau dak!! Dok main aci sembunyi lagi, cinta tu pun tak tau benda apa.. Hahaha..

Budak-budak sekarang baligh pun tak lagi, dah dok sibuk nak bercinta.. Asam keping pun tak keluar darah lagi dah nak ber ‘papa’ ‘mama’ dengan pakwe.. Mak bapa korang kat rumah tu, tak cukup lagi ke nak berpapa mama?? Korang punya bercinta ni, jangan dok mimpi la nak sampai ke syurga ye dik..

Sorang budak ni dah muat naik gambar awek dia dan harap korang semua tolong doakan cinta pasangan ni sampai ke syurga.. Korang ingat korang tu pasangan yang dah sah nikah ka, nak suruh orang doakan hubungan kekal hingga ke jannah.. Jilake betul budak ni, memang mintak penampar ja weh!!

Cinta korang ni dipanggil cinta monyet kalau korang nak tau, pakwe yang korang dok bercinta tu tak ada maknanya nak jadi bakal suami korang.. Sebabkan budak sekarang terlebih gatal asam keping, itu yang bila jawab peperiksaan selalunya dapat keputusan teruk.. Mak bapa suruh belajar, budak-budak ni dok sibuk nak bercinta..

Bila naik sekolah menengah, mula mak bapa minta tolong viralkan kes anak-anak dorang yang dah hilang.. Ingatkan hilang kena culik ke apa, padahal hilang sebab lari ikut pakwe.. Sampai sanggup berlakon kena culik dan ‘last-last’ sekali kantoi lari dengan kekasih..

Balik belajar la adik-adik weh!! Tak payah la sibuk nak bercinta, tak memberi makna pun korang bercinta sekarang.. Kecik-kecik dah sibuk bercinta, itu yang budak perempuan umur 12 tahun sekarang pun banyak dah mengandung anak luar nikah.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s