Bekas Kekasih Shaheizy Sam Kini Bergelar Tunangan Orang

w

U’olls kenal tak siapa Putri Najuwa?? Mungkin ada yang mengenali pelakon ni dan tidak.. Yela, nama pelakon suam-suam kuku ni tak ada lah popular seperti pelakon Ayda Jebat, Wawa Zainal, Janna Nick atau Mira Filzah yang hangat dipasaran sekarang ni..

Nama Putri kurang menyerlah dalam industri seni, walaupun dah lama bertapak.. Miss tengok Putri ni pun kurang berlakon.. Kejap timbul, kejap tenggelam.. Tapi kalau u’olls masih ingat, pelakon ni pernah menjadi bualan hangat bila dikatakan bercinta dengan pelakon popular Shaheizy Sam suatu ketika dulu..

Ramai yang beranggapan pasangan tu akan berkahwin, tapi akhirnya percintaan dorang terputus ditengah jalan.. Miss bukannya nak bangkitkan kembali kisah cinta yang dah lama tamat.. Lagipun Sam dah selamat bergelar suami kepada pelakon Syatilla Melvin dan bakal jadi bapak tak lama lagi..

Miss tengok Putri Najuwa pun tak lama lagi bakal menyusul ikut jejak Sam.. Dalam diam-diam, Putri telah selamat bertunang dengan seorang jejaka baru-baru ni.. Whoaa.. Tak lama lagi nak kahwin lah ni yer, diam-diam jer noh!

U’olls tengok jer lah gambar ni, Miss pada mulanya ingatkan Putri dan pasangannya dah kahwin kerana pakaian tunang dorang dah macam baju kahwin.. Rupanya baru bertunang jer u’olls.. Akhirnya masing-masing telah temui jodoh noh.. Miss ucapkan tahniah kepada Putri!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s