Amar Baharin Dan Amyra Rosli Berlagak Poyo Lepas Berkahwin

Akhirnya pasangan pelakon popular, Amar Baharin dan Amyra Rosli selamat menjadi pasangan suami isteri yang sah pada 11 November lalu.. Tak ada lah orang lain nak kritik dan muak lagi, kalau dorang muat naik gambar mesra di media sosial..

Miss tengok majlis resepsi pasangan ni baru-baru ni bukan main lagi yer.. Dah macam fairy tale! Baju pengantin yang dipakai Amyra memang cantik sangat, tapi Miss tengok Amyra kurang seri.. Mungkin Amyra sering make-up tebal dan menjadi pengantin dalam drama, itu pasal seri pengantinnya hilang.. Hihii..

Miss dengar pasangan ni bakal berbulan madu di Tokyo.. Best noh kalau dapat pergi! Lagi satu yang Miss dengar, Amar dan Amyra nak mengelak atau mengurangkan tawaran berlakon bersama terutama watak suami isteri.. Alahai.. Nak mengelak pulak dah!

Sepatutnya dah jadi suami isteri ni kalau nak berlakon bersama, lagi senang lah.. Kalau ada adegan mesra-mesra dan bersentuhan, tak ada lah kekok nak berlakon bersama.. Tak kan lebih suka berlakon dengan yang bukan muhrim dan mahram kot??

Sebelum berkahwin boleh pulak berlakon, elok jer nak melebih-lebih.. Bila dah kahwin tak nak pulak.. Poyo jer Amar dan Amyra ni u’ollls! Gara-gara kenyataan tu, ramai jugaklah yang mengkritik mereka berdua.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s